lundi 10 décembre 2012

Makeup inspiration by Sairen

Hi !

Les filles, cette article est pour vous si vous êtes en manque d'imagination et en recherche d'inspiration pour votre maquillage.
Bientôt les fêtes de fin d'année, heavy drinking and heavy makeup!!
Je prévois bien sûr de faire de mon mieux pour le nouvel an, mature et sexy dans le genre Onee gyaru.
Je pense qu'Aiko sera dans le même esprit et BONNE NOUVELLE, je vais passer une semaine à Montpellier avec elle pour ces vacances!!!

Girls, this article is for you if you're lacking imagination or inspiration for your makeup.

Soon will come Christmas, and New Year Eve.  
I'm planning to try my best for New Year with a very mature and sexy look, something Onee gyaru inspired. Aiko will probably follow me on this way (or I'm following her, I dunno) for upcoming events because I am going to spend one week with her at Montpellier, I AM SO EXITED about it. 


Vous avez peut être vu que j'ai fait mon premier tutoriel de maquillage.

J'ai voulu faire quelque chose de simple dans un premier temps pour voir si les gens aimaient ce style. c'est mon maquillage quasi quotidien, c'est donc pourquoi il est simple et rapide. ^_-
D'autres vidéos vont arriver prochainement, si vous avez des suggestions ou des idées de tuto à me proposer, dites moi!!

So, you may have seen that I filmed my first makeup tutorial video. 
I wanted to do something very simple for my first try, just to see if people like my style. That makeup is the one I'm doing almost every day that's why it's quick and easy ^_-
Others videos will coming soon, and if you have any idea or suggestion, please tell me. 



Maintenant, je tiens la promesse du titre de cet article et vous présente quelques photos qui m'inspire. J'essaye de me secouer et me motiver pour innover et faire un peu évoluer mon maquillage.

Now, as the title let suggested I am going to show pictures that are inspiring me. I'm trying to cheer up myself to innovate XD 

First, Gyaru makeup that I love a lot, with clear blue or grey lenses that I use to wear, heavy makeup on the eyes, and very structured face with bronzer and nose shadow. I also like "egg" style makeup that are cuter.







And "Harajuku" makeup with upper false lashes, pinky colors and fair skin. 






 Si vous avez aimé ma vidéo, laissez un commentaire ou liker s'il vous plait, cela m'aidera à orienter mes futurs projets de tutoriels.

OH and please leave a comment and/or like my video if you enjoyed watching it. <3



work in progress.........


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire